środa, 19 listopada 2014

Montaż wyciągarki

Ileśmy się z kolegą nagłowili gdzie ją sensownie zamontować.. a skąd wyciągarka?
Ano w gratisie od sprzedawcy :-) Niestety zapomniałem jej wziąc w dniu zakupu, więc wysłałem po nią kuriera. Ale do rzeczy - przejdźmy do montażu..



Wyciągarka gratis


Montaż tylko na 2 śruby - miejmy nadzieję, że wytrzyma. Potrwał on ok 1 h. Wymagał wywiercenia dwóch otworów na stelażu mocującym silnik do ramy, tuż obok wydechu.
Czemu z tyłu? Z racji faktu, że nie mam wstecznego. Pomyślałem, że jak wkituję się gdzieś w dziurę, to jakoś się tyłem wyciągnę.
Fakt, że teraz dochodzę do wniosku, że idealnie byłoby mieć wyciągarkę z przodu i z tyłu.
Oto kilka fotek po montażu. Działa bardzo przyjemnie, dobry ma uciąg i przełożenie.


Po montażu wyciągarki krótki test w lekko nachylonym terenie:


Wyciągarka dobrze się sprawdza.

Problemy - woda w wyciągarce


btw. 03-12-2014 jak buggatti postało chwilę na dworzu, do wyciągarki dostała się woda. Po wciśnięciu przycisku miałem zwarcie - brak ruchu wyciągarki i grzanie sie kabli. Rozebrałem, wylałem wodę, zalałem olejem. Już jest git ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz